ЕС обмисля да отложи с пет години забраната за двигатели с вътрешно горене при новите коли
-
Електромобилният сектор призова ЕС да се придържа към целите за декарбонизация
Повторното отваряне на вратата за преходни технологии би създало несигурност и би забавило прехода към електрически превозни средства, изтъкват заинтересовани групи
3 -
Германия призова ЕС за смекчаване на правилата за колите с двигатели с вътрешно горене
Берлин иска да защити своята автомобилна индустрия, която се сблъсква с високи разходи, бавна електрификация и силна конкуренция в лицето на китайските марки
-
Как кризата с чиповете на Nexperia отново разтърси веригата на доставки в автоиндустрията
Производителите на автомобили изглежда не са си взели поука от породения от пандемията дефицит на чипове
2 -
Европейските автопроизводители искат яснота от ЕС относно правилата за емисиите
Очаквана среща през декември, на която трябва да бъдат обсъдени екологичните цели в сектора, може да бъде отложена за следващата година
-
ЕК ще обособи нов клас автомобили, за да направи достъпни електромобилите
Това ще позволи на компаниите в региона да изграждат малки електромобили при значително по-ниски разходи от сегашните
8 -
Китай подновява доставките на чипове на Nexperia в Европа
Пекин се е съгласил с искане от нидерландското Министерство на икономиката да изпрати служители в Китай за дискусии
-
Европейската автоиндустрия може би е оставила най-лошото от 2025 г. зад гърба си
Данните на Bloomberg Intelligence показват, че се очаква автомобилният подиндекс в Stoxx 600 да отбележи рязко възстановяване през 2026 и 2027 г.
1 -
Нова криза с чиповете застига автомобилната индустрия
Ако спирането на износа на Nexperia от Китай се запази, то може да засегне и други индустрии освен автомобилната
8 -
ЕС не е глобил нито един автопроизводител заради неспазване на целите за емисиите
Това се дължи на факта, че производителите, които разчитат на двигателя с вътрешно горене, обединяват емисиите от своя автопарк с тези на компании, които изграждат електромобили


